Karippa

Alla inlägg under juni 2011

Hejsan alla snälla bloggläsare <3

Nu är jag hemma igen efter 2 härliga veckor i Grekland. Jag har haft varmt och skönt varje dag, regnat 2 skurar en mitt på dagen i knappt 5 min och en på en kväll i typ 15-30 min (åskade och blixtrade med). Tup 25-35 i skuggan och 35-50 i solen   Badat och solat hela dagarna = kul. Vi har haft ett mega stort hotellrum med 2 VÅNINGAR!! Aja jag berättar  mer sen, vad har ni gjort i Sverige då? <3
Hinner inge mer ska äta sen fotboll senare ikväll kan det väl kanske passa med bloggande? Men vi ses så länge <3

Kram Filippa <3 

hej det här kanske blir   mitt sista inlägg på 3 veckor jag ska ju till USA och CANADA men filippa kommer till baka USA här kommer jag<<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!  

hej!!! Allla som säger att någon är smal det är att jag säger att du är tjock så säg inte så snälla<3<3<3och samma sak med kort eller lång fattar ni nu ska jag pån stan men Evelina vi ska vara där i evigheter heheh<<3<3<3 så kan ju inte blogga då!!!!!!!!!!  

Har kört fyrljuling hur länge som helst det är så kul...... FILIPPA är i grekland så hon kan inte blogga Jag har oxå trixat och spelat basket det är as kul...............................................
...<<<3<3<3<3 frn Karin jag måste dra  

Hejsan ♥
Idag är den sista dagen jag kan blogga på, på 2 VECKOR! Eftersom jag drar till Grekland imorn. ☺ Så idag har jag packat och städat vare ute, fast det blåst som sjutton. Sen gjorde jag, pappa och mina syskon middag till mamma ☺♥ Nu sitt jag här och skriv sen så ska jag typ sova... Men iaf så kom vi typ ha svinkul på Grekland, Rhodos i 2 veckor. Karin får såklart skriva medans jag är där ☺ När jag kommer hem drar Karin till USA (i 3 veckor) så då får jag såklart skriva ♥ I Grekland ska vi på Europas största vattenland. Jippie! ☺☺♥ När jag kommer hem så kommer ett långt inlägg med text och bilder ☺♥ Såklart! Här får ni en bild jag redigerat, 2 är ifrån vårt hotell i Ixia och 2 ifrån vattenlandet i Faliraki ☺


    
Hare så bra här hemma i Sverige ♥
KRAM filippa ☺♥ 

Hej!!! jag har inte kunnat varait inne på bloggen för mina kusiner kom och jag har haft annat ÄR SÅ LEDSEN kan inte skriva så mycket men immorn ska jag klippa mig<3<3<3 mvh Karin

Hejsan <3
Vi är hemst ledsna över att det aldrig blir något inlägg, iaf jag tänker hela tiden att nu när jag kommer hem från skolan så skriver jag ett inlägg, men det blir såklart inte av  Men här ska ni få se hur min vecka sett ut:
Sön: Match (resultat 2-2) sen for vi till mormor :)
Mån: Karin kom hit, vi åt glass och typ hoppa studsmatta och lite annat :) <3

Tis: Lata mig, packade till Grekland (ska ju dit på söndag) <-- :)
Ons: Min faster fyllde 30 år så vi var där typ från 16-22.30 :)
Tors: Packade och sedan for jag till Sandudden på klassresa var kul men lite tråk med :S sovde inget inatt, heheh, jag slumra bara till lite gran i typ 10-15 minuter, men jag fattar inte riktigt för jag är dyng pigg nu :) och idag så latar jag bara mig, har hoppat studsmatta och käkat glass :) Men bilder kommer senare orkar inte lägga ut några nu, heheheh :)

Kram Filippa <3<3 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vår blogg är...
 jätte fin
 fin
 ganska fin
 sådär
 ganska ful
 ful
 jätte ful

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards