Karippa

Alla inlägg den 25 maj 2011

Tjenare Idag så har jag vare på skolan och kört "körragömma me vink" som vanligt. Sista timmen så hade vi typ "heta stolen" på några djur och växter :-) När jag skulle fram så var det jag och en klasskompis som gick fram, jag fick 13 och hon 3. Inte visste jag att jag kunde så många utan att ha tränat XD. Efter skolan så var jag barnvakt hos mina grannar :-) Nova och Leo ni är så söta, underbara och mest snällaste småbarn jag känner. Sen så kom jag hem och åt pannkaka med sylt och grädde. Nu så sitt jag här fast egentligen så ska jag fortsätta städa rummet... Han inte klart igår XD. Juste, vi hade träning igårkväll me = gillas stort   förrutom att vi skulle träna med 02:erna... Men vi tränade till halv åtta :-) men var match när vi skulle träna så vi fick byta om + duscha i ett domar omklädnings rum, det fanns bara en dusch :-( Men jag duscha hemma istället. Men nu ska jag gå och städa sen så ska jag bleka mitt hår   


Dagens lilla tips:


 
KRAM filippa

 HEjj!!!Nu lyssnar jag på musik på en skolavslutnings låt jag tycker faktist den är bra.. heheh.. På skolan som vanligt kört körraömma med vik men sedan sista rasten var vi bara tre hihi.. Vi hade prov så alla träna typ<3<3<3 Jag längtar så mycket till skolavsluningen.. JAg har kollat på olika skolavslutnings klänningar. FILIPPA synd att du inte kan vara med   Elller hur?? JAg ska typ lägga ut bilder vet ej3<3<3 heheeh ....Som vanligt.. OKej jag sk till USA jippie .........Nogon som villl följa skämta!!!!!! ska lägga ut bildet tro jag <3<3<3 många kramar från KARIN<3<3<3.........

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vår blogg är...
 jätte fin
 fin
 ganska fin
 sådär
 ganska ful
 ful
 jätte ful

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards